Home > Charl Stone, Music > NUUT! Charl Stone – “Hoe Sal Ek”

NUUT! Charl Stone – “Hoe Sal Ek”

January 17, 2011 Leave a comment Go to comments

Categories: Charl Stone, Music
  1. Lizelle
    January 20, 2011 at 9:04 am

    Jong, ek is vreeslik trots!! Jy doen nie te bad vir ‘n plaas-japie nie!! Baie geluk met jou suksesvolle loopbaan sover en sterkte verder! Jou ander maatjie van plaas!

  2. Monique
    August 4, 2011 at 11:49 am

    Charl ek vrek oor jou musiek! Dis baie nice… Baie geluk met wat jy al bereik het ek glo en weet jy gaan jou loopbaan nog baie ver vat :0)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

